Πολιτική Επιστροφών

  • Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους στην περίπτωση που άλλαξε γνώμη (Ν. 2251/1994, Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).
  • Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και η συσκευασία τους να μην έχει ανοιχτεί.
  • Αν τα προϊόντα δεν είναι ελαττωματικά, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη.
  • Δεν τίθεται ζήτημα επιστροφής χρημάτων λόγω υπαναχώρησης του πελάτη για προϊόντα που πωλούνται με το μέτρο, δεδομένου ότι μετά την κοπή τους, τα υφάσματα αυτομάτως χάνουν την αξία τους.
  • Δε γίνεται επιστροφή όταν η αξία του προϊόντος είναι μικρότερη ή ίση των 30 ευρώ (άρθρο 3ι, παρ.1, Ν.2251/1994).

Επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο για τους παρακάτω λόγους:

  1. Σε περίπτωση που παραδοθούν προϊόντα διαφορετικά από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.
  2. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι τα προϊόντα φέρουν κατασκευαστικά ελαττώματα.
  3. Σε περίπτωση που κατά την παράδοση η συσκευασία των προϊόντων είναι κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξαρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα. Αν τα παραπάνω εντοπιστούν μετά την παράδοση και την αποχώρηση του διανομέα, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την μεταφορική εταιρεία και το κατάστημα εντός 24 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος και να δηλώσει ελάττωμα.
  4. Στις περιπτώσεις που το κατάστημά μας εγκρίνει αντικατάσταση ή πίστωση προϊόντος, η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και με πλήρη συσκευασία, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την έγκριση του καταστήματος για την επιστροφή. Η αντικατάσταση με χρέωση μας θα πραγματοποιείται είτε από το προσωπικό και τα μεταφορικά μέσα μας είτε μέσω courier.
  5. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν ελλιπή, το κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη ή να αρνηθεί την επιστροφή.
  6. Στις περιπτώσεις που το κατάστημα προβεί σε ακύρωση συναλλαγής, αφού προηγουμένως παραλάβει και ελέγξει τα προϊόντα, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή των προϊόντων.